7. Ongelma kirjautumisessa

KAMK & KAO (in English: Problems with log in)

Mikäli kirjautuminen ei onnistu tarkista ensin, että syötät käyttäjätunnuksesi ja salasanasi oikein. Voit testata tunnuksesi toimivuutta kirjautumalla esim. Wilmaan (KAO) tai Pakkiin (KAMK). Mikäli kirjautuminen onnistuu muualle kuin Moodlen, ota yhteyttä KamIT Helpdeskiin. Muussa tapauksessa salasanasi on voinut vanhentua ja sinun tulee vaihtaa se.

KAO salasanan vaihto tästä.

KAMK salasana vaihto tästä.

Muut korkeakoulut (in English: Problems with log in)

Mikäli kirjautuminen ei onnistu tarkista ensin, että syötät käyttäjätunnuksesi ja salasanasi oikein. Mikäli pääset kirjautumaan oman organisaatiosi palveluihin oikein, ota yhteys KamIT Helpdeskiin (yhteystiedot etusivulla).

Muut käyttäjät (in English: Problems with log in )

Microsoft kirjautuminen: varmista, että tunnuksesi ja salasanasi on oikein. Jos tunnus ei toimi, KAMK ja KAO käyttäjät: nollaa ensin salasanasi ja jos tunnus ei toimi edelleenkään, ota yhteys KamIT Hepdeskiin. Muut käyttäjät: päivitä salasanasi.

Ei-Microsoft kirjautuminen ja sinulle on toimitettu erilliset tunnukset: ota yhteys yhteyshenkilöösi. Yhteyshenkilösi ottaa yhteyttä KamIT Helpdeskiin.